نکاتی کلیدی در مورد افزودن فایل و افزایش فروش محصولات شما در جم فایل

4 0

دسته بندی: آخرین اطلاعیه ها بازدید: 1728 تاریخ: ۱۴۰۰/۷/۲۰

هنگام افزودن فایل جدید در جم فایل، لطفا نکات زیر را جهت امکان فروش بیشتر فایل هایتان مدنظر قرار دهید: 

1- در موقع اضافه کردن فایل عنوانی انتخاب کنید که با موضوع بسیار مرتبط باشد و کلمات کلیدی مورد نظر را دارا باشد. استفاده از عناوینی مثل: "دانلود مقاله"، "دانلود فایل پروژه" و... که عمومی هستند مناسب نیست. سعی کنید که تعداد حروف عنوان بین 50 تا 70 حرف باشد و حداکثر استفاده از 70 حرف را بکنید.

2- توضیح کوتاه متنی است که در قسمت های مختلف سایت برای فایل شما نمایش داده می شود. این توضیح باید علاوه بر مختصر بودن، بازدید کننده را ترغیب به بازدید از فایل کند. سعی کنید توضیح کوتاه 2 تا 3 خط باشد و همچنین با عنوان فایل یکسان نباشد.

3- توضیحات فایل باید حداقل 300 حرف باشد. اگر امکان قرار دادن بخشی از متن فایل وجود دارد، از آن استفاده کنید. متن فایل باید کاملا واضح باشد و محتویات فایل را به خوبی تشریح کند. این توضیحات برای موتورهای جستجو، از اهمیت خاصی برخوردار است.

نکته مهم: متن فایل ها نباید به هیچ عنوان تکراری باشد.

4- قیمت فایل را به گونه ای منصفانه درج کنید و پورسانت بازاریاب را هم طوری انتخاب کنید که باعث ترغیب بازاریاب ها برای فروش فایل شما شود.

5- اگر فایل شما برای استفاده نیاز به نرم افزار خاصی دارد یا نحوه استفاده از آن نیاز به آموزش دارد در بخش راهنمای استفاده شرح دهید. همچنین مخاطبان فایلتان را در این بخش مشخص کنید؛ مثلاً "مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت".

6- نوع فایل خود را در بخش محتوای فایل دانلودی مشخص کنید؛ مثلاُ pdf، word ، و غیره. همچنین اگر فایلی که آپلود کردید شامل فایل های مختلفی است در همین بخش آنها را توضیح دهید.

7- کلمات کلیدی از بخش های مهم فایل است. سعی کنید کلماتی را بنویسید که فکر میکنید یک کاربر برای رسیدن به فایل شما آن را در موتور جستجو سرچ می کند. از کلماتی عام مثل "دانلود فایل"، "دانلود"، "مقاله" و... استفاده نکنید. سعی کنید از نگاه خریدار فایل بنگرید. برای رسیدن به این فایل، چه چیزی جستجو می کنید؟

نکته: از عنوان فایل برای کلمه کلیدی به هیچ وجه استفاده نکنید. هرچند می توانید از بخشی از آن استفاده کنید.

8- سعی کنید تصویری انتخاب کنید که کاملا به فایل شما مرتبط باشد. در صورتی که تصویر مناسبی ندارید، از تصاویر پیشفرض استفاده کنید.

در نهایت برای افزایش رتبه و فروش فایل،  تغییر جزئی در عنوان، متن، کلمات کلیدی و  قیمت فایل توسط مدیر سایت امکان پذیر می باشد.


اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
نکاتی کلیدی در مورد افزودن فایل و افزایش فروش محصولات شما در جم فایل
http://gemfile.ir/article/2042/view

به ما اعتماد کنید

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ثبت شده است.

درباره ما

تمام حقوق اين سايت محفوظ است. کپي برداري پيگرد قانوني دارد.